Redo för hösten? Spara 150 kronor den här veckan!

Garanti och Returer


Garanti och returer På barela tror vi på kvaliteten på våra produkter och tjänster, vi garanterar den: två års garanti. barela.nl garanterar att produkterna och/eller tjänsterna överensstämmer med avtalet, med de specifikationer som anges i erbjudandet, med rimliga krav på tillförlitlighet och med gällande lagbestämmelser och/eller myndighetsföreskrifter. Om produkten går sönder inom två år efter köpet på grund av ett fel från tillverkaren/leverantören får du en ny gratis. Garantin gäller inte om: Konsumenten har själv reparerat och/eller modifierat de levererade produkterna eller låtit tredje part reparera och/eller modifiera dem; De levererade produkterna har utsatts för onormala förhållanden eller på annat sätt hanterats vårdslöst eller i strid med entreprenörens och/eller förpackningens anvisningar; Bristen är helt eller delvis ett resultat av statliga bestämmelser som har införts eller kommer att införas om arten eller kvaliteten på de material som används. Storleksgaranti Om ett plagg inte passar, skickar Huggy ett nytt plagg som ersättning. Huggy står för kostnaderna. Denna garanti gäller endast en gång. Vi ber dig att läsa storlekslistan noggrant så att du kan välja rätt storlek på en gång. En 30 dagars pengarna tillbaka garanti. Vår garanti gäller i 30 dagar. Om det har gått 30 dagar sedan du fick produkten avstår du från rätten till pengarna tillbaka garanti. Vid köp av produkter har konsumenten möjlighet att häva avtalet utan att ange skäl under 30 dagar. Denna ångerfrist börjar dagen efter att konsumenten eller en person som konsumenten och den av företagaren anmälda företrädaren tidigare utsett har mottagit produkten. Under denna period ska konsumenten hantera produkten och förpackningen med försiktighet. Han kommer endast att packa upp eller använda produkten i den utsträckning som krävs för att bedöma om han vill behålla produkten. Om han utövar sin ångerrätt ska han returnera produkten med alla tillbehör och i originalskick och originalförpackning till företagaren, i enlighet med de rimliga och tydliga instruktioner som företagaren gett. Om konsumenten utnyttjar sin ångerrätt ska konsumenten stå för kostnaderna för att returnera produkterna. Om konsumenten har betalat ett belopp ska företagaren återbetala detta belopp så snart som möjligt, dock senast inom sju dagar efter det konsumenten har frånträtt avtalet. Förutsättningen är att produkten redan har mottagits av säljaren eller ett slutgiltigt bevis på att produkten har returnerats fullständigt kan tillhandahållas.